Moja mała biblioteczka



Dziś przedstawiam Wam moją małą, piłkarską biblioteczkę. Bardzo lubię czytać książki sportowe, piłkarskie czy biografie piłkarzy, choć bezcenne są autobiografie. Można się wielu ciekawostek dowiedzieć, które niekoniecznie są w internecie. Oczywiście po części traktuję je z przymrużeniem oka, bo zbyt duża koloryzacja się zdarza, zwłaszcza w książkach o piłkarzach Barcy. Najbardziej wiarygodne książki dla mnie z mojej kolekcji to "Alex Ferguson - autobiografia" (moim zdaniem najlepsza), "Wielki Widzew" i "George Best - Strzał w przerwie" - książki napisane bez żadnych koloryzacji, tylko tak jak było. Również wartościowa książka to "Barca - za kulisami najlepszej drużyny świata" - której tutaj obecnie nie ma, bo ją  pożyczyłam. Mam jeszcze biografię Xaviego, którą również pożyczyłam, a właśnie ta książka była moją pierwszą i to od niej się moje czytanie zaczęło. Fajne również są książki: "Barca - życie, pasja, ludzie" i "Juventus - historia w biało -czarnych barwach"
Albumy, które widzicie na samej górze, oraz książeczki na samym końcu to kolekcje "Przeglądu Sportowego". 




Książki powyżej to albumy ze zdjęciami. W pierwszej mamy 1001 pięknych fotografii z meczów i krótkie opisy, a w drugiej zdjęcia samej Barcy i jej spotkań.


Najwięcej książek mam oczywiście Barcelony. Chyba nikogo to nie dziwi. Jest jeszcze kilka pozycji, które planuję sobie zakupić. Ale wszystko w swoim czasie. Brakuje mi chyba jednej pozycji o Leo Messim, żeby mieć komplet, choć nie wiem czy jeszcze coś nie wyszło. 


 Z książek Manchesteru United kupię pewnie jeszcze o Rooneyu i chciałabym Beckhama - jednego z moich ulubieńców z "rocznika 92" :) Oczywiście jeśli znajdę coś ciekawego ogólnie o United to też sobie z pewnością kupię. Być może sprawię sobie również książkę "Ja Ibra" - podobno dobra, choć ciężko będzie go do którejś grupy przypasować ;) 


O Juve mam tylko dwie książki na razie. Chciałabym jeszcze o Niedźwiadku (Pavel Nedved) i o Antonio Conte - jednym z moich ulubionych trenerów :) Co z tego wyjdzie zobaczymy. 

Tak przedstawia się moja kolekcja książkowa. Być może z czasem się powiększy :) Na co osobiście liczę :) 


Komentarze

Popularne posty