Hitowy weekend

fot: Pinterest

Za nami weekend pełen emocji związanych z eliminacjami na Mundial 2018. Przed nami kolejny weekend ligowy. Uwielbiam oglądać mecze Polaków, ale czasem te przerwy ligowe bardzo się dłużą. Jednak co nałóg to nałóg ;)  Ale mecze Reprezenatcji już za nami, kolejne za miesiąc, a teraz bardzo ciekawy piłkarsko weekend z kilkoma hitami. 
Na początek lecimy z Premier League, podobno najlepszą ligą ;). O 13:30 mamy hicior Manchester City - Liverpool. W tabeli są tuż za plecami moich Czerwonych Diabłów, z dwoma zwycięstwami i remisem. Dla mnie najlepszym wynikiem będzie oczywiście remis. Póki co w Premier League między City i Live było 15 remisów. 18 razy wygrywał Liverpool, a tylko 7 razy górą było City. Mecz zapowiada się ciekawie i jeśli tylko znajdę czas to go obejrzę z miłą chęcią. Transmisja na Canal + Sport. Mimo, że chciałabym remis to mój typ minimalne zwycięstwo drużyny Guardioli 2-1

Kolejnym hitem w PL będzie mecz Evertonu z Tottenhamem. W tej sytuacji liczba zdobytych punktów przez obydwie ekipy również jest taka sama. Mają po 4 punkty- jedno zwycięstwo i jeden remis. W tej parze chyba bardziej lubię Tottenham, choć generalnie jest mi obojętny wynik meczu. Ale jak już oglądam jakiś mecz to oczywiście muszę się określić za kim jestem. Nie lubię oglądać bez emocji. ;) Mój typ 1-1.


Również o tej samej godzinie odbędzie się ciekawe spotkanie pomiędzy Leicesterem i Chelsea. Były Mistrza Anglii kontra obecny. Chelsea nie rozpoczęła dobrze sezonu. Pierwsze spotkanie u siebie The Blues sensacyjnie przegrało 2-3 z Burnley. Kolejne dwa zwycięstwa dają obecnie 6 miejsce drużynie Antonio Conte. Leicester z jednym tylko zwycięstwem jest na 15 miejscu. Zaczęli sezon równie słabo jak poprzedni. Mój typ 2-1 dla Chelsea. 


Lecimy dalej, a dokładniej do ciepłej Hiszpanii.

Na początek bo już o godzinie 13 spotkanie Realu Madryt z Levante na SB. Nie będzie to dla mnie ciekawy mecz, ale ze względów na to, że Real to największy rywal mojej drużyny to należy o nim wspomnieć. Przed eliminacjami do Mundialu Real niespodziewanie zremisował u siebie z Valencia. Jednak w przypadku sobotniego meczu nie przewiduje kolejnej niespodzianki. Mój typ: 3-0 dla Królewskich.

Kolejne ciekawe spotkanie w LaLiga to mecz Valencii z Atletico. Mają po 4 punkty po dwóch kolejkach. Mój typ to wygrana 2-1 Valencii, a tak dam na niespodziankę, choć po remisie na SB wszystko jest możliwe. Najlepszy wynik dla mnie to remis. 


Co do moich kochanych drużyn to jutro grają oczywiście wszystkie trzy. Standard. W poprzedniej kolejce wszystkie grały bez mała o jednej porze. Jutro Juve gra o 18:00 z Chievo, Manchester United o 18:30 na wyjeździe ze Stoke. Jedynie Barcelona gra później, bo o 20:45. Za to jej rywalem jest Espanyol, czyli szykują nam się Derby Barcelony. Oczywiście typuję tzry wygrane moich pupili. Mogą być minimalne wygrane, ale oby do przodu. 


Dziś charakter pokazała moja polska drużyna, czyli Widzew. Widzewiacy zdobyli zwycięskiego gola w 90 minucie, czyli po walce do końca. A przecież z tego kiedyś był Widzew znany, z walki do końca, z widzewskiego charakteru. Oto zwycięski gol Widzewiaków ! Brawo Panowie. Gramy o awans :) 



Na dzisiejszy dzień wystarczy omówienia hitów. W przyszłości być może będę bardziej omawiała hiciory weekendowe :) Ale na początek wystarczy. 


GGMU,

VAMOS BARCA,
FORZA JUVE 

Komentarze

  1. Real 1-1 Lewante to sa jaja.Remis Walencji 0-0 z Atleti,zara sderby Barcelony.Messi moze odejsc z Kataloni Barcelona moze go stracic,ale zyskac moze za to mase kasy.Czemu Kutinio nie kupili dziwie sie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blaugrana pragne zauwazyc,ze gracz Widzew w momencie podania byl na spalonym.Obejrzalem se te sytuacje i zdziwiony jestem,ze sedziowie to uznali.Przeisy jasno mowia,ze nie moze byc gola jesli gracz jest na spalonym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty